joi, noiembrie 27

Long time no see

Mi-e dor sa scriu... Am facut blogul asta initial inainte sa plec la Vienna, aveam de gand sa scriu in fiecare zi... Am ajuns in Vienna si m-a luat viata pe dinainte:) Nu am mai avut timp nici de mailuri uneori. Am venit din Vienna, am trait multe momente si am avut multe ganduri care meritau pastrate, dar din nou, viata mi-a luat-o inainte.
Am pierdut ritmul ala, in care asterneam pe hartie ce simteam sau ce credeam ca simt. Evident, nici atunci nu era mereu ce-mi doream, scriam cateodata doar din dorinta de a scrie. Si totusi imi facea bine, cumva. Poate nu atunci, poate nu-mi dadeam seama, dar imi facea bine...Si imi face bine si acum sa citesc unele lucruri.
Asa ca iata-ma, cu primul blog, din nou incercand aceasta mica "terapie prin scris", sau cum imi place mie s-o numesc "terapie prin amintiri"....
Welcome a'board, va doresc sa va regasiti in ce scriu eu aici, atat cat vreti si puteti...
Singing out, for the moment.
Pupa mama.

Niciun comentariu: